|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۲:۳۰

استقبال صدراعظم آلمان از توافق ایران و عربستان: خوب است که دو طرف می‌خواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند

کد خبر: ۳۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
«اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان در نشست خبری با «لوتی تشرینگ» نخست وزیر بوتان در شهر «برلین» گفت: «خوب است که عربستان سعودی و ایران می‌خواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند.»

فارس: صدر اعظم آلمان دوشنبه شب به وقت تهران از توافق ایران و عربستان سعودی در برقراری مجدد روابط دیپلماتیک استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان در نشست خبری با «لوتی تشرینگ» نخست وزیر بوتان در شهر «برلین» گفت: «خوب است که عربستان سعودی و ایران می‌خواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند.»

صدر اعظم آلمان در سخنان خود به نقش محوری چین در این شکل گیری توافق ایران و عربستان هیچ اشاره‌ای نکرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین