استقبال صدراعظم آلمان از توافق ایران و عربستان: خوب است که دو طرف میخواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند
کد خبر: ۳۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
«اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان در نشست خبری با «لوتی تشرینگ» نخست وزیر بوتان در شهر «برلین» گفت: «خوب است که عربستان سعودی و ایران میخواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند.»

فارس: صدر اعظم آلمان دوشنبه شب به وقت تهران از توافق ایران و عربستان سعودی در برقراری مجدد روابط دیپلماتیک استقبال کرد.به گزارش خبرگزاری «رویترز»، «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان در نشست خبری با «لوتی تشرینگ» نخست وزیر بوتان در شهر «برلین» گفت: «خوب است که عربستان سعودی و ایران میخواهند روابط خصمانه کمتری با یکدیگر داشته باشند.»
صدر اعظم آلمان در سخنان خود به نقش محوری چین در این شکل گیری توافق ایران و عربستان هیچ اشارهای نکرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین