قالیباف: احیای روابط با عربستان یک گام مهم در راستای ثبات منطقه و خلیج فارس است
کد خبر: ۳۶۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که احیای روابط با عربستان یک گام مهم در راستای ثبات منطقه وخلیج فارس و توسعۀ سیاسی و اقتصادی ذیل همکاریهای منطقهای است.محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:
«احیای روابط با عربستان یک گام مهم در راستای ثبات منطقه وخلیج فارس و توسعۀ سیاسی و اقتصادی ذیل همکاریهای منطقهای است.
امیدواریم طرف مقابل هم در عمل حسن نیت خود را باعدم دخالت درامور داخلی کشور واتخاذ تصمیمات خیرخواهانه درمسائل منطقه به خصوص لبنان، یمن وحمایت ازفلسطین نشان دهد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین