زاکانی: در تهران یک سانتی متر هم تراکم فروشی نداریم
کد خبر: ۳۶۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

فارس: علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد برخی ادعاها درباره تراکم فروشی در تهران گفت: در تهران یک سانتی متر هم تراکم فروشی نداریم.وی افزود: آنچه که گفته میشود، تراکم سیار است. سالهای قبل بعضی مواقع به طلبکاران گفته میشد که در عوض پولی که طلب دارید اجازه فلان مقدار تراکم دارید، که به این اتفاق تراکم فروشی میگویند که یک سانتیمتر هم نداریم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین