مراجعه ۸۰ دانشآموز دیگر به بیمارستانهای خوزستان در پی مسمومیتهای امروز
کد خبر: ۳۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
دکتر حبیب حیبر در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع مراجعان به بیمارستانها، ۲۳ نفر بستری هستند که هفت نفر از آنها مربوط به مراجعان قبلیاند که حال همه آنها رضایت بخش و پایدار است.
ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت موارد بستری مسمومیت دانشآموزان در استان خوزستان را تشریح کرد.
دکتر حبیب حیبر در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع مراجعان به بیمارستانها، ۲۳ نفر بستری هستند که هفت نفر از آنها مربوط به مراجعان قبلیاند که حال همه آنها رضایت بخش و پایدار است.
وی افزود: خوشبختانه تا بدین لحظه هیچ مورد حادی گزارش نشده و اکثر مراجعان با دریافت خدمات درمانی حمایتی پس از چند ساعت مرخص میشوند.
وی آمار مراجعان امروز (۱۶ اسفندماه) تا لحظه ارسال خبر را حدود ۸۰ نفر اعلام کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین