مسمومیت در دو مدرسه ابتدایی و دبیرستان زنجان و ابهر
کد خبر: ۳۶۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
متاسفانه صبح امروز یک مورد مسمومیت تعدادی از دانشآموزان در دبیرستان دخترانه عصمت ابهر گزارش شد که بلافاصله نیروهای امدادی وارد عمل شده و مصدومان در حال انتقال به بیمارستان هستند.

ایسنا: مدیر روابطعمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از وقوع مسمومیت دیگر در دو مدرسه ابتدایی و دبیرستان در شهرهای زنجان و ابهر خبر داد.حسن اسمخانی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد:
وی تصریح کرد: در مورد دیگر مدیران مدرسه ابتدایی غنچه واقع در کوی فرهنگ زنجان گزارش مسمومیت اعلام کردند که مسمومان نیز در حال انتقال به مراکز درمانی هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین