|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۳

جزئیات مسمومیت در یکی از مدارس ایلام / ۷ نفر به بیمارستان اعزام شدند

کد خبر: ۳۶۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
جاسم محمدی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۷ نفر از دانش آموزان مدرسه قدسیه شهرک شهید کشوری ایلام با اعلام شبیه مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.


مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به جزئیات مسمومیت در یکی از مدارس ایلام، گفت: در این حادثه ۷ نفر مسموم شدند.

 جاسم محمدی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۷ نفر از دانش آموزان مدرسه قدسیه شهرک شهید کشوری ایلام با اعلام شبیه مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: حوالی ظهر با دریافت خبر اعلام مسمومیت در محل بیمارستان حضور یافته و معاینات صورت گرفت که در نتیجه آن و با نظر متخصصان دانش آموزان مشکل خاصی نداشتند.

محمدی افزود: بعضی از دانش آموزان به خاطر اضطراب این قضیه سردرد خفیف داشتند و ۲ مورد از دانش آموزان به خاطر احتیاط در خصوص بیماری زمینه‌ای تحت نظر هستند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین