دانشگاه علوم پزشکی قم: ۴۴ دانش آموز با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند
کد خبر: ۳۶۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: امروز 44 نفر از دانش اموزان با علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم اسفندماه، ۴۴ دانش آموز با علائم مسمومیت در مراکز درمانی تحت نظر هستند که حال عمومی آنها مناسب است. اقدامات تشخیصی و مراقبتی از سوی پزشکان و متخصصان برای این دانش آموزان در حال انجام است که در صورت پایداری شرایط جسمانی، در ساعات آینده از بیمارستان ترخیص می شوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین