افزایش تعداد دانشآموزان مسموم در هفتکل به ۵۵ نفر
کد خبر: ۳۶۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۲ نفر نیز ترخیص شدهاند و ۱۵ نفر در هفتکل تحت نظر هستند.

ایسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از افزایش تعداد دانشآموزان مسموم در هفتکل خبر داد.دکتر حبیب حیبر در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به آخربن وضعیت مسمومیت دانشآموزان در هفتکل اظهار کرد: تعداد دانشآموزان مسموم در هفتکل به ۵۵ نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه پنج نفر از این بیماران پسر بودهاند، افزود: تاکنون ۱۸ نفر از این بیماران به مراکز درمانی اهواز و رامهرمز انتقال یافتهاند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۲۲ نفر نیز ترخیص شدهاند و ۱۵ نفر در هفتکل تحت نظر هستند.
به گزارش ایسنا، امروز (۱۳ اسفندماه) دانشآموزان دبیرستان دخترانه هاجر در هفتکل دچار مسمومیت شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین