|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۸

وزیر ورزش از بیمارستان مرخص شد

کد خبر: ۳۶۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

رئیس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان از ترخیص حمید سجادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی‌نیا با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از ترخیص وزیر ورزش و جوانان با «حال عمومی خوب» از بیمارستان خبر داد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین