وزیر نفت: هیچگونه افزایش قیمت بنزین نداریم
کد خبر: ۳۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر درنظر گرفتن سهیمه بنزین نوروزی گفت: هنوز در این حوزه تصمیمگیری نشده است و امیدواریم با مدیریت مصرف بخش بنزین بتوانیم رفاه را برای مردم فراهم کنیم.

فارس: جواد اوجی در ارتباط زنده با اخبار سیما گفت: دولت و مجلس در هیچکجا از جمله قانون بودجه 1402 برنامهای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.وزیر نفت در پاسخ به سوالی مبنی بر درنظر گرفتن سهیمه بنزین نوروزی گفت: هنوز در این حوزه تصمیمگیری نشده است و امیدواریم با مدیریت مصرف بخش بنزین بتوانیم رفاه را برای مردم فراهم کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین