مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس ‌تبریز

کد خبر: ۳۶۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

تسنیم: دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: تعدادی از دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

 ‌‌دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: این دانش‌آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و 2 دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین