مسمومیت ۱۲ دانشآموز در بهارستان
کد خبر: ۳۶۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
براساس گزارشهای اعلامشده تاکنون 12 دانشآموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانشآموزان خوب است.

تسنیم: مدیر آموزش و پرورش بهارستان ضمن تأیید مسمومیت برخی دانشآموزان در مدارس دخترانه نسیمشهر گفت: ۱۲ دانشآموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعدادی از دانشآموزان در مدرسه دخترانه جوادالائمه(ع) و فرزانگان بهارستان دچار مسمومیت شدند.
براساس گزارشهای اعلامشده تاکنون 12 دانشآموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانشآموزان خوب است.
کاظم امیدی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان با تأیید مسمومیت دانشآموزان دختر در نسیمشهر اظهار داشت: 12 دانشآموز دختر دچار مسمومیت شدند.
وی افزود: 3 دانشآموز از مدرسه دخترانه جوادالائمه، 7 دانشآموز از مدرسه فرزانگان و 2 دانشآموز از مدرسه هاجر مسموم شدهاند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تأکید کرد: مسئولین با جدیت پیگیر موضوع هستند و خانوادهها به حاشیه و شایعات توجه نکنند و موضوع را از طریق رسانههای معتبر و رسمی دنبال کنند.
گفتنی است گزارشهای رسیده به خبرنگار تسنیم از برخی مدارس گلستان، قلعهمیر و نسیمشهر نشان میدهد موضوع مسمومیتهای سریالی در مدارس همچنان ادامه دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین