مسمومیت چند دانشآموز مدرسه دخترانه در اسلامشهر
کد خبر: ۳۶۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
صبح امروز چند دانشآموز مدرسه دخترانهای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.

تسنیم: صبح امروز چند دانشآموز مدرسه دخترانهای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.صبح امروز چند دانشآموز مدرسه دخترانهای در شهرک مهدیه جنوبی اسلامشهر (مدرسه دخترانه ام ابیها) دچار مسمومیت شدند.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسمومکننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانشآموزان احساس مسمومیت کردهاند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین