|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۲۵

مسمومیت دانش آموزان به زنجان رسید / ۲۹ نفر دچار مسمومیت شدند

کد خبر: ۳۶۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
دکتر مشهود تقی اظهار داشت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستان ولیعصر زنجان با ادعای مسمومیت توسط ناوگان اورژانس برای درمان به مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.


مهر: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه ولیعصر امروز مسموم شدند.

دکتر مشهود تقی اظهار داشت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستان ولیعصر زنجان با ادعای مسمومیت توسط ناوگان اورژانس برای درمان به مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی افزود: این تعداد دانش آموزان تحت درمان هستند و وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.

۲۹ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت شده اند که حال عمومی همه آن‌ها در حال حاضر خوب بوده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.مهر: معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اعلام کرد: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه ولیعصر امروز مسموم شدند.

دکتر مشهود تقی اظهار داشت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستان ولیعصر زنجان با ادعای مسمومیت توسط ناوگان اورژانس برای درمان به مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی افزود: این تعداد دانش آموزان تحت درمان هستند و وضعیت عمومی آنها رضایت بخش است.

۲۹ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت شده اند که حال عمومی همه آن‌ها در حال حاضر خوب بوده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین