گروسی: از آژانس هیچوقت بهعنوان ابزار سیاسی استفاده نشده است
کد خبر: ۳۶۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

فارس: مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی در مورد فشارها از سوی اسرائیل و سایر کشورها درباره بررسی پرونده هستهای ایران گفت: طبیعی است کشورها از نفوذ خود استفاده ببرند. مهم و ضروری است ایران و آژانس ارتباط مستقیمتر داشته باشند تا کشورهای دیگر اجازه تاثیرگذاری نداشته باشند.گروسی در پاسخ به سوالی گفت: از آژانس هیچ وقت بهعنوان ابزار سیاسی استفاده نشده است. ما شورای حکام داریم و از کسی دستور نمیگیریم. برای ما مهم است. تحت پادمانها کار کنیم. بندهای غروب هم مربوط به برجام است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین