|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۳

رییس سازمان انرژی اتمی ایران: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد / غنی سازی بالای ۶۰ درصد نداشته‌ایم

کد خبر: ۳۶۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
در خصوص سه مکان هم الگویی را توافق کردیم در سال گذشته و همان را دنبال خواهیم کرد. بخشی از تهدیدات را با گروسی صحبت کردیم و همچنان ادامه دارد و همکاران در حال گفت‌وگو هستند.


محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اگر به گزارش گروسی مراجعه کنید می‌بینید که شناسایی غنی‌سازی ۸۴ درصدی و بررسی‌های انجام شده از تولید، ایران غنی سازی بالای ۶۰ درصد نداشته و ابهام برطرف شده است.

او در نشست خبری مشترک با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: در خصوص سه مکان هم الگویی را توافق کردیم در سال گذشته و همان را دنبال خواهیم کرد. بخشی از تهدیدات را با گروسی صحبت کردیم و همچنان ادامه دارد و همکاران در حال گفت‌وگو هستند.

او افزود: تعداد بالای بانوان تاثیرگذار در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای موجب شگفتی گروسی شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین