|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۰

گروسی: حفظ ارتباط با ایران در بالاترین سطح مهم است

کد خبر: ۳۶۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت حفظ تماس‌ها و گفت‌وگو با ایران در بالاترین سطح مهم است.


فارس: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت حفظ تماس‌ها و گفت‌وگو با ایران در بالاترین سطح برای این نهاد مهم است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت حفظ تماس‌ها و گفت‌وگو با ایران در بالاترین سطح مهم است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین