عباس آخوندی: مسمومیت دانش آموزان دختر بیگمان یک جنایت انسانی و فاجعهی حکمرانی است
کد خبر: ۳۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
مسمومیت دانش آموزان دختر بیگمان یک جنایت انسانی و فاجعهی حکمرانی است. ضمن ضرورت شناسایی عوامل این جنایت باید ریشههای تفکر آن خشک شود.

عباس آخوندی طی یادداشتی که در صفحه ی توییترش منتشر کرده با هشتگ مدارس نظامیه به مسمومیت سریالی دانش آموزان واکنش نشان داد.عباس آخوندی نوشت:
مسمومیت دانش آموزان دختر بیگمان یک جنایت انسانی و فاجعهی حکمرانی است. ضمن ضرورت شناسایی عوامل این جنایت باید ریشههای تفکر آن خشک شود.
دریغ از بزرگترین دستاورد ج.ا.ا.،آموزش عمومی دختران که اینگونه پایمال شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین