مسمومیت دانشآموزان به البرز رسید
کد خبر: ۳۶۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه تعدادی از دانشآموزان دبیرستان دخترانه رضوان در شهرک ارم فردیس با مسمومیت مواجه شدند.

روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه تعدادی از دانشآموزان دبیرستان دخترانه رضوان در شهرک ارم فردیس با مسمومیت مواجه شدند.
این دانشآموزان با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان کوثر کرج منتقل شدند.
یکی از متخصصین بیمارستان کوثر با حضور در جمع والدین، با اعلام اینکه حال دانشآموزان خوب است از آنها خواست نگران نباشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
