وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان: بخش اعظمی از این موضوع ناشی از ایجاد جو روانی در بین دانشآموزان و خانوادهها بوده
کد خبر: ۳۶۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با دستور رییسجمهور مرجع واحدی برای همگرایی این اتفاق ایجاد شد و مسئولیت امر به وزیر کشور سپرده شد و جلسه امروز با حضور دستاندرکاران را داشتیم.وی افزود: بخش اعظم این موضوع ناشی از زمینههای ایجاد جو روانی در دانشآموزان و خانوادههایشان بوده و رسانهها در تلطیف این فضا و آرامش بیشتر شرایط کمک کنند تا جریان تعلیم و تربیت را پیش ببریم و دانشآموزان که دوران کرونا جامانده بودند، این جاماندگی را دنبال کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین