|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۰۰

مسمومیت دانش‌ آموزان مدرسه دخترانه‌ای در تهرانسر

کد خبر: ۳۶۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند. گفتنی است هم اکنون نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شده‌اند.


فارس: در ادامه ماجرای مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان، صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ای در تهرانسر دچار مسمومیت شدند.

والدین دانش آموزان انتشار نوعی اسپری در مدرسه را دلیل مسمومیت دانش آموزان عنوان کرده‌اند. گفتنی است هم اکنون نیرو‌های اورژانس به محل اعزام شده‌اند.

جزئیات حادثه اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین