تکرار مسمومیتها در بروجرد؛ این بار در دانشگاه / استانداری لرستان: تعدادی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد بروجرد با علائمی مشابه دانش آموزان راهی اورژانس شدند
کد خبر: ۳۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
تعدادی از دانشجویان دختر بروجردی شب نهم اسفندماه در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بروز علائم مشابه دانش آموزان، از محیط خوابگاه خارج و به اورژانس انتقال داده شدند.این دانشجویان پس از طی کردن رسیدگیهای لازم، بدون هیچ مشکلی ترخیص شدند.

تعداد معدودی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی واحد بروجرد با مشاهده علائمی چون سرگیجه راهی بیمارستان شدند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روابط عمومی استانداری لرستان اعلام کرد: «تعداد معدودی از دانشجویان دختر در دانشگاه آزاداسلامی واحد بروجرد با مشاهده ی علائمی چون سرگیجه راهی بیمارستان شدند.
تعدادی از دانشجویان دختر بروجردی شب نهم اسفندماه در خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بروز علائم مشابه دانش آموزان، از محیط خوابگاه خارج و به اورژانس انتقال داده شدند.
این دانشجویان پس از طی کردن رسیدگیهای لازم، بدون هیچ مشکلی ترخیص شدند.
شرایط در دانشگاه طبق روال عادی پیش رفته و حال این دانشجویان مساعد است.»
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین