نادری، نماینده مجلس: عمده ارز، دستِ بنگاههای خود دولت است
کد خبر: ۳۶۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم و عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت:جلسه غیرعلنی با دولت با موضوع ارز برگزار شد. وضع امروز، ارتباط کمی با تحریم خارجی دارد و بیشتر نتیجه خلاء اقتدار است. تا زمانی که دولت نخواهد بپذیرد که عمده ارز دست شرکتها و بنگاههای مرتبط با خودش است و نخواهد از آنها حساب کشی کند؛ وضع بهتر از این که هیچ، بدتر خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین