وزارت امور خارجه:ایران در موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، ورودی نداشته است
کد خبر: ۳۶۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیهای با رد برخی ادعاهای مطرحشده در خصوص تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان در تهران، تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی( مربوط به افغانستان) بوده و به هیچ عنوان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به موضوع مزبور، ورود نکرده است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی(مربوط به افغانستان)بوده و به هیچ عنوان وزارت امور خارجه ایران به موضوع مزبور، ورود نکرده است.به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیهای با رد برخی ادعاهای مطرحشده در خصوص تحویل و تحولات داخلی سفارت افغانستان در تهران، تاکید کرد: موضوع تحویل و تحول سفارت افغانستان در تهران، امری داخلی( مربوط به افغانستان) بوده و به هیچ عنوان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به موضوع مزبور، ورود نکرده است.
در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سند یا تجهیزات یا هر شیئ دیگری که متعلق به سفارت افغانستان در تهران بوده را، تحویل نگرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین