ادعای رسانههای افغانستانی: ایران سفارت افغانستان را تحویل طالبان داد / دیپلماتها عکس احمد شاه مسعود را با خود بردند
کد خبر: ۳۶۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
این رسانه افغانستانی در ادامه نوشت: وزارت خارجه ایران، لحظاتی پیش سفارت افغانستان را به گونه رسمی به حکومت سرپرست امارات اسلامی افغانستان (طالبان) واگذار کرد.

هرات تایمز در کانال تلگرامی خود نوشت: سفیر افغانستان در تهران تمامی سندها و تجهیزات این سفارت را به وزارت خارجه ایران تسلیم کرده است.این رسانه افغانستانی در ادامه نوشت: وزارت خارجه ایران، لحظاتی پیش سفارت افغانستان را به گونه رسمی به حکومت سرپرست امارات اسلامی افغانستان (طالبان) واگذار کرد.
دیپلماتهای سفارت افغانستان در تهران هنگام خروج از سفارت، تصویر فرمانده احمدشاه مسعود، قهرمان ملی کشور را برداشته و با خود بیرون بردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین