ادامه مسمومیت در مدارس بروجرد/ ۵۰ دانشآموز دیگر راهی بیمارستان شدند
کد خبر: ۳۶۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
مجید منعمی اظهار داشت: امروز در ادامه مسمومیت دانشآموزان در مدارس بروجرد، این بار تعداد زیادی از دانشآموزان در دبیرستانه دخترانه 15 خرداد مسموم و راهی بیمارستان شدند.

معاون سیاسی استاندار لرستان از مسمومیت تعداد زیادی از دانشآموزان دبیرستان ۱۵ خرداد شهرستان بروجرد خبر داد.مجید منعمی اظهار داشت: امروز در ادامه مسمومیت دانشآموزان در مدارس بروجرد، این بار تعداد زیادی از دانشآموزان در دبیرستانه دخترانه 15 خرداد مسموم و راهی بیمارستان شدند.
وی افزود: تیمهای کارشناسی به مدرسه رفتهاند تا علت دقیق این موضوع را بررسی کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین