روزنامه جوان: عدهای در یکی از مراکز تجاری تهران، کسبه را به اعتصاب تشویق کردند / این جماعت با تصمیم بانک مرکزی مخالفند
کد خبر: ۳۵۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
برخی از این سوداگران که برای مثال گوشی تلفن همراه را با دلار ۳۰ هزارتومانی وارد کردهاند، برای سود بیشتر، کالاهای خود را به انبارها برده تا با دلار ۶۰ هزارتومانی به فروشنده عرضه کنند، اکنون، اما با تصمیم جدید، دنبال غوغاگری هستند، حال آنکه با همین نرخ جدید و مصوب «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» آنها دچار ضرر و زیان نخواهند شد.

روزنامه جوان: عدهای در یکی از مراکز تجاری تهران، کسبه را به اعتصاب تشویق کردند / این جماعت با تصمیم بانک مرکزی مخالفندروزنامه جوان نوشت: در خبرها آمده بود که عدهای در یکی از مراکز تجاری تهران، با ایجاد فضای روانی و احساسی، کسبه و مغازهداران را تشویق به اعتصاب کردند.
این جماعت که داشتند از دلار ۵۰ تومانی بیشترین سود را به جیب میزدند، اکنون با تصمیم بانک مرکزی ساز مخالفت کوک کرده اند.
برخی از این سوداگران که برای مثال گوشی تلفن همراه را با دلار ۳۰ هزارتومانی وارد کردهاند، برای سود بیشتر، کالاهای خود را به انبارها برده تا با دلار ۶۰ هزارتومانی به فروشنده عرضه کنند، اکنون، اما با تصمیم جدید، دنبال غوغاگری هستند، حال آنکه با همین نرخ جدید و مصوب «مرکز مبادله ارز و طلای ایران» آنها دچار ضرر و زیان نخواهند شد.
سیاست بانک مرکزی که در نمونههای خارجی نیز امتحان خوبی پس داده است، اکنون بیش از هر کسی نیازمند حمایت، همراهی و پشتیبانی مردم است؛ بنابراین باید بدون توجه به هرگونه شانتاژی، اجازه داد این طرح ملی به ثمر برسد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین