|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۴

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به احتمال صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران: ما به آنها بهانه نمی‌دهیم

کد خبر: ۳۵۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آنها بهانه نمی‌دهیم.


ایسنا: رئیس سازمان انرژی اتمی به احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آنها بهانه نمی‌دهیم.

نشست بعدی شورای حکام در ماه مارس برگزار می‌شود و از نظر برخی تحلیلگران این نشست اهمیت زیادی در ارتباط با موضوع هسته‌ای ایران خواهد داشت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین