بورل: آژانس این هفته درباره سطح غنیسازی ایران اطلاعرسانی میکند
کد خبر: ۳۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
بورل گفت که آژانس بینالمللی انرژی اتمی طی این هفته (بر اساس تقویم ایران تا یکشنبه هفته بعد) درباره آنچه در خصوص سطح غنیسازی در ایران رخ داده اطلاعرسانی خواهد کرد.

فارس: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره گزارشهای رسانهای درباره مشاهده اورانیوم غنیشده ۸۴ درصدی در ایران اظهارنظر کرد.بورل گفت که آژانس بینالمللی انرژی اتمی طی این هفته (بر اساس تقویم ایران تا یکشنبه هفته بعد) درباره آنچه در خصوص سطح غنیسازی در ایران رخ داده اطلاعرسانی خواهد کرد.
خبرگزاری بلومبرگ شب گذشته در ادعایی گفت که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی هفته گذشته در ایران اورانیوم با غنای ۸۴ درصد را شناسایی کردهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین