حذف «اضافه خدمت انضباطی سربازان» از تنبیهات نیروهای مسلح
کد خبر: ۳۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
امیر غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: "اضافه خدمت انضباطی" از آئیننامه انضباطی نیروهای وظیفه حذف شده است و دیگر سربازی به دلیل رفتار اشتباه، اضافه خدمت نمیخورد.

تسنیم: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از حذف "اضافه خدمت سربازان وظیفه" از تنبیهات نیروهای مسلح خبر داد.امیر غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: "اضافه خدمت انضباطی" از آئیننامه انضباطی نیروهای وظیفه حذف شده است و دیگر سربازی به دلیل رفتار اشتباه، اضافه خدمت نمیخورد.
وی افزود: البته اگر سربازی در حین خدمت غیبت کند، آن مدت را باید اضافهتر از مدت زمان خدمتاش بگذراند ضمن آنکه به ازای غیبت تا دو روز اضافه خدمت نیز شامل حال او میشود.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: این اضافه خدمت در اختیار فرمانده است و در صورت صلاحدید میتواند بخشیده شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین