محیط زیست: علت تلف شدن یکی از زرافههای باغ وحش صفادشت، سمهای آفت کش بود / این سمها در بین علوفه بوده
کد خبر: ۳۵۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش درباره جزئیات علت تلف شدن دو زرافه در باغ وحش صفا دشت اظهار کرد: در شهریور و دی ماه سال جاری 2 زرافه ماده در باغ وحش صفادشت تلف شده اند.

برنا: سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش علت تلف شدن 2 زرافه باغ وخش صفا دشت را اعلام کرد.غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش درباره جزئیات علت تلف شدن دو زرافه در باغ وحش صفا دشت اظهار کرد: در شهریور و دی ماه سال جاری 2 زرافه ماده در باغ وحش صفادشت تلف شده اند.
ابدالی افزود: هر دو زرافه ماده بوده و 5 سال سن داشتند.
وی درباره علت مرگ زرافه اول بیان کرد: علت مرگ زرافه اول بیماری عفونی بوده است که طبق آخرین بررسی ها این بیماری به سایر حیوانات منتقل نشده است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیاتوحش سم های آفت کش را علت مرگ زرافه دوم عنوان کرد و گفت: طبق نامه دامپزشکی زرافه دوم، بر اثر سم های آفت کشی که در بین علوفه بوده از بین رفته است اما متاسفانه تاکنون منشا این سم ها مشخص نشده و در حال بررسی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین