کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا در حین ورود به کشور
کد خبر: ۳۵۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
مرزبانان پس از گذشت چند ساعت از اجرای کشت و کمین در شرایط بسیار بد جوی، موفق به کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا شدند که در این رابطه سه نفر به هویتهای معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در مرزهای شهرستان سردشت خبر داد.به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:به دنبال اخبار واصله مبنی بر قصد چند متجاوز مرزی برای قاچاق طلا به داخل کشورمان، مرزبانان هنگ مرزی سردشت بلافاصله به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مرزبانان پس از گذشت چند ساعت از اجرای کشت و کمین در شرایط بسیار بد جوی، موفق به کشف ۲۵ کیلوگرم شمش طلا شدند که در این رابطه سه نفر به هویتهای معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
بر اساس اعلام پایگاه اطلاعرسانی پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش شمشهای طلای کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین