عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر به مردم میگفتیم بابت گران نشدن بنزین، چقدر هزینه میدهند، خودشان میگفتند قیمت را زیاد کنید
کد خبر: ۳۵۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر یک خانوار ۴ نفره مستضعف میدانست که به ازای هر نفر شاید بالای ۵۰۰ هزار تومان، پول انرژی این خانوار به اقشار دارا تعلق میگیرد قطعا موافق گران شدن بنزین بود.

ایسنا: عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بحثی برای افزایش قیمت بنزین نداریم.عبدالعلی رحیمی مظفری اظهار کرد: هیچ بحثی برای افزایش قیمت بنزین نداریم و نخواهیم داشت و این مساله اتفاق نخواهد افتاد.
وی افزود: ما اگر میتوانستیم به مردم بگوییم که بابت گران نشدن بنزین چقدر هزینه میدهند قطعا خودشان خواهان افزایش قیمت این نوع سوخت می شدند.
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر یک خانوار ۴ نفره مستضعف میدانست که به ازای هر نفر شاید بالای ۵۰۰ هزار تومان، پول انرژی این خانوار به اقشار دارا تعلق میگیرد قطعا موافق گران شدن بنزین بود.
وی افزود: شرایط اقتصادی کشور اجازه چنین تصمیماتی شامل افزایش قیمت بنزین و حاملهای انرژی را نمیدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین