تهران دوباره با بارش برف قفل شد / اکثر مخازن شن و ماسه سطح شهر خالی است / صفهای طولانی در پایانههای تاکسیرانی
کد خبر: ۳۵۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
ایرنا گزارش داده که شاهد صف های طولانی در پایانه تاکسیرانی میدان آزادی و میدان صادقیه هستیم که یکی از این شهروندان می گوید: نزدیک به ۳۰ دقیقه است در پایانه آزادی چشم انتظار رسیدن تاکسی به سمت میدان ونک هستم.
با بارش برف از صبح امروز، معابر اصلی تهران به ویژه در نیمه شمالی شهر بار دیگر قفل شده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، نقشههای آنلاین نشان میدهد که تقریبا همه معابر سطح شهر تهران به شدت درگیر ترافیک و در آستانه انسداد کامل است با این حال شهرداری تهران ادعا میکند تمام معابر شهر تهران باز است.
همچنین گزارش ها از شرایط خیابان ها نشان می دهد که اکثر مخازن شن و ماسه سطح شهر خالی بوده است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
سرهنگ محمدرضا خسروجردی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: از بامداد امروز شاهد بارش برف در تمامی مناطق پایتخت بهویژه در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ بودهایم.
وی افزود: در بزرگراهها بهویژه در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه ارتش ترافیک سنگین گزارش میشود.
ایرنا گزارش داده که شاهد صف های طولانی در پایانه تاکسیرانی میدان آزادی و میدان صادقیه هستیم که یکی از این شهروندان می گوید: نزدیک به ۳۰ دقیقه است در پایانه آزادی چشم انتظار رسیدن تاکسی به سمت میدان ونک هستم.
این کارمند تهرانی می افزاید: بدلیل کمبود تاکسی نرخ های تاکسی های اینترنتی هم پرواز می کند و مجبور هستیم حدود یک ساعت در این سرما منتظر تاکسی بمانیم.
یک شهروند تهرانی دیگر که سال های سال است از ناوگان عمومی برای رفتن به محل کار استفاده می کند می گوید: در زمان بارندگی صبح ها از آزادی به ونک و عصرها بالعکس با کمبود تاکسی مواجه می شویم و مشخص است که رانندگان تاکسی قید کار را می زنند و هیچ نظارتی وجود ندارد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد اگر شهروندان کار ضروری ندارند از منزل خارج نشوند تا تردد در معابر پایتخت امروز به حداقلی برسد.
سرهنگ محمدرضا خسروجردی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: از بامداد امروز شاهد بارش برف در تمامی مناطق پایتخت بهویژه در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ بودهایم.
وی افزود: در بزرگراهها بهویژه در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه ارتش ترافیک سنگین گزارش میشود.
ایرنا گزارش داده که شاهد صف های طولانی در پایانه تاکسیرانی میدان آزادی و میدان صادقیه هستیم که یکی از این شهروندان می گوید: نزدیک به ۳۰ دقیقه است در پایانه آزادی چشم انتظار رسیدن تاکسی به سمت میدان ونک هستم.
این کارمند تهرانی می افزاید: بدلیل کمبود تاکسی نرخ های تاکسی های اینترنتی هم پرواز می کند و مجبور هستیم حدود یک ساعت در این سرما منتظر تاکسی بمانیم.
یک شهروند تهرانی دیگر که سال های سال است از ناوگان عمومی برای رفتن به محل کار استفاده می کند می گوید: در زمان بارندگی صبح ها از آزادی به ونک و عصرها بالعکس با کمبود تاکسی مواجه می شویم و مشخص است که رانندگان تاکسی قید کار را می زنند و هیچ نظارتی وجود ندارد.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
