همتی خطاب به رئیسی:میگویید بخاطر گرانیها رنج میبرید؛ وظیفه شما کاستن از رنج مردم است نه رنج بردن
کد خبر: ۳۵۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۴

عبدالناصر همتی رییس کل سابق بانک مرکزی در واکنش به اظهارات امشب رئیسی در توئیتی نوشت: وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتربردن.وی نوشت: آقای رئیسی امشب ازبابت گرانی ها گفتندکه از این بابت رنج مضاعف می برند و مکرر انتظارات تورمی را عامل رشد قیمتها دانستند.
وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتربردن.
خوب بود توضیح میدادند انتظارات تورمی ناشی ازچه عواملی و میزان تأثیراقدامات دولت چقدر است ؟!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین