فرزین، رئیس کل بانک مرکزی:بانک مرکزی با حذف دلار توافقی به دنبال برچیدن رانت بهوجود آمده است / از این به بعد از تمامی صرافیها بدون انجام ثبتنام، ارز خود را دریافت کنید؛ به نرخ تابلو، بدون صف
کد خبر: ۳۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
گفتنی است که رئیس کل بانک مرکزی امروز اعلام کرده بود که بانک مرکزی از این به بعد به بازار آزاد وارد میشود و نرخساز خواهد بود.

فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در توئیتی از دریافت ارز از صرافی ها بدون نجام ثبتنام خبر داد.وی در توئیتی نوشت: بانک مرکزی با حذف دلار توافقی به دنبال برچیدن رانت بهوجود آمده بوده است.
از این به بعد از تمامی صرافی ها بدون انجام ثبتنام، ارز خود را دریافت کنید؛ به نرخ تابلو، بدون صف.
گفتنی است که رئیس کل بانک مرکزی امروز اعلام کرده بود که بانک مرکزی از این به بعد به بازار آزاد وارد میشود و نرخساز خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین