|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۵

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: دولت کاری انجام نداده که به خاطر آن دلار گران شود

کد خبر: ۳۵۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

روزنامه جوان به نقل از عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: علت رشد اخیر قیمت دلار و طلا علاوه بر نقدینگی موجود، به خاطر تحریم، قطعنامه، تظاهر به بی‌میلی مذاکرات و در یک کلمه تأثیر جنگ روانی است،

دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین