عضو شورای اطلاعرسانی دولت: دولت کاری انجام نداده که به خاطر آن دلار گران شود
کد خبر: ۳۵۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

روزنامه جوان به نقل از عبدالله گنجی، عضو شورای اطلاعرسانی دولت نوشت: علت رشد اخیر قیمت دلار و طلا علاوه بر نقدینگی موجود، به خاطر تحریم، قطعنامه، تظاهر به بیمیلی مذاکرات و در یک کلمه تأثیر جنگ روانی است،دولت اخیراً فعلی انجام نداده که رابطه علی- معلولی برایش پیدا کنیم و به تصمیم اشتباه او حمله کنیم. در دولت قبل هم به جز بهار٩٧عمدتاً اینگونه بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین