هوای تهران برای همه گروهها «ناسالم» است / ۲۲ ایستگاه در شرایط قرمز، منطقه ۱۵ در شرایط بنفش
کد خبر: ۳۵۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
بر اساس دادههای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (1 بهمن ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروهها" قرار دارد. همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده اصلی تهران در 24 ساعت گذشته بوده است، هماکنون عدد 156 را نشان میدهد.

تسنیم: هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروهها" قرار دارد.بر اساس دادههای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (1 بهمن ماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای همه گروهها" قرار دارد. همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون که آلاینده اصلی تهران در 24 ساعت گذشته بوده است، هماکنون عدد 156 را نشان میدهد.
درحال حاضر 22 ایستگاه در شرایط قرمز و ایستگاه منطقه 15 در شرایط بنفش است.
بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI)، زمانی که شاخص عددی بین 151 تا 200 را نشان دهد، کیفیت هوا در شرایط "ناسالم برای همه گروهها" است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین