ادارات، دانشگاهها و مدارس استان تهران روز شنبه برای «مدیریت مصرف گاز» تعطیل شد / بانکها فعال هستند
کد خبر: ۳۵۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
قدرت الله شفیقی اظهار داشت: تمام ادارات، نهادها و سازمانهای اجرایی استان تهران با هدف مدیریت مصرف گاز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است.

مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: ادارات، دانشگاه ها و مدارس استان تهران روز شنبه تعطیل شد.قدرت الله شفیقی اظهار داشت: تمام ادارات، نهادها و سازمانهای اجرایی استان تهران با هدف مدیریت مصرف گاز شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است.
وی افزود: مدارس و دانشگاهها به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز تعطیل است.
این مسئول گفت: کلیه دستگاهها از لحظه دریافت خبر موظف هستند وسایل گرمایشی گازسوز خود را خاموش کنند.
وی اضافه کرد: شعب بانکها در سراسر استان تهران از ساعت ۹ الی ۱۳ فعال هستند.
شفیقی افزود: مراکز ستادی بانکها نیز به جز مراکزی که خدمات غیرحضوری و آنلاین را پشتیبانی میکنند، تعطیل است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلی دستگاههای اجرایی و ادارات، صرفاً به جهت تأمین رفاه عموم مردم به ویژه استانهای شمالی اتخاذ شده است، گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاههای خدماترسان و حوزههای بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه میدهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین