کیهان: برخلاف اروپاییها، مجبور نشدیم در زمستان، فضولات گربه بسوزانیم / هزینههای انرژی مردم نیز شکر خدا ۴ برابر درآمدشان نشده / توصیههای همیشگی برای صرفهجویی در مصرف گاز در ایران کجا، «زمستان سخت» اروپا کجا
کد خبر: ۳۵۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

کیهان با اشاره به اینکه در اروپا انرژی در زمستان، گران و کمیاب شده، نوشت: در کشورمان نه کسی مجبور شده از فضولات گربه برای آتشافروزی و تولید گرما استفاده کند، نه کارمندانمان وادار شدهاند، پتوپیچ پشت میزهایشان بنشینند و نه وادار شدهاند، ۴۰ درصد در مصرف انرژی صرفهجویی کنند.هیچ خانه عادی هم مجبور نشده ماهی ۳۰ میلیون تومان بابت پرداخت قبض گاز خانهاش پرداخت کند و هزینههای انرژی مردم نیز شکر خدا ۴ برابر درآمد ماهانهشان نشده است. توصیههای همیشگی و همه ساله برای صرفهجویی در مصرف گاز در زمستان در ایران کجا، «زمستان سخت» اروپا با تبعات هولناکی که در بالا به گوشهای از آنها اشاره شد کجا؟!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین