|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۰

سعید جلیلی: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم / دستاورد موهوم ساختند / می گفتند کشور را از جنگ نجات دادیم؛ کجا داشت جنگ می شد؟ / پس از برجام، کجا سرمایه گذاری خارجی جذب شد؟ / برجام خسارت محض بود

کد خبر: ۳۵۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.

سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اظهارات او را در ویدیوی زیر ملاحظه می کنید.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین