سعید جلیلی: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم / دستاورد موهوم ساختند / می گفتند کشور را از جنگ نجات دادیم؛ کجا داشت جنگ می شد؟ / پس از برجام، کجا سرمایه گذاری خارجی جذب شد؟ / برجام خسارت محض بود
کد خبر: ۳۵۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران در دوره احمدی نژاد می گوید: ما اصلا ذیل فصل هفت نبودیم که بخواهیم با برجام از آن بیرون بیاییم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اظهارات او را در ویدیوی زیر ملاحظه می کنید.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
