معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از تیم رابرت مالی خداحافظی میکند
کد خبر: ۳۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
این رسانه نوشته خروج بلانک از تیم رابرت مالی نشانه دیگری است مبنی بر اینکه دولت جو بایدن، رئیسجمهور آمریکا معتقد است راه دیگری غیر از بازگشت به توافق هستهای برجام با ایران وجود ندارد.

فارس: معاون «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران قصد دارد از این وزارتخانه جدا شده و به وزارت انرژی بپیوندد.پایگاه آکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هستهای کار کند.
این رسانه نوشته خروج بلانک از تیم رابرت مالی نشانه دیگری است مبنی بر اینکه دولت جو بایدن، رئیسجمهور آمریکا معتقد است راه دیگری غیر از بازگشت به توافق هستهای برجام با ایران وجود ندارد.
آکسیوس، بلانک را یکی از بازیگران اصلی در مذاکرات غیرمستقیم با ایران در گفتوگوهای احیای برجام معرفی کرده است.
رابرت مالی چند ماه پیش مدعی شده بود دولت آمریکا بر سر احیای توافق هستهای برجام «وقت تلف نخواهد کرد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین