ویدیو / درگیری شدید بهزاد غلامپور با کادر فنی تیم مس
کد خبر: ۳۵۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
درگیری شدید بین بهزاد غلامپور با اعضای کادر فنی مس بعد از پایان نیمه اول که با وساطت مربیان دو تیم خاتمه پیدا کرد. گفته می شود این درگیری میان حامد لک و بهزاد غلامپور شکل گرفت. در نهایت داور مسابقه به خسرو حیدری و ریکاردو ساپینتو کارت زرد داد و بهزاد غلامپور را اخراج کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
