سر و کله «هلیا»، یوزپلنگ ایرانی دوباره پیدا شد؛ حال تولهها خوب است
کد خبر: ۳۵۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
محیطبانان پاسگاه محیطبانی احمدآباد از پارک ملی توران، موفق به مشاهده سه قلاده یوز ایرانی در این منطقه شده و توانستند از آنها تصویربرداری کنند.

مشاهده سه قلاده از یوزپلنگهای ایرانی شناسنامهدار در ذخیرهگاه زیستکره توران، از حال خوش «هلیا» و تولههایش حکایت دارد.به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیطزیست استان سمنان، محیطبانان پاسگاه محیطبانی احمدآباد از پارک ملی توران، موفق به مشاهده سه قلاده یوز ایرانی در این منطقه شده و توانستند از آنها تصویربرداری کنند.
در بررسیهای بعدی، مشخص شد این یوزها همان یوز ماده به نام «هلیا» و دو تولهاش هستند که در این ذخیرهگاه مشاهده و ثبت شده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین