هوای تهران پس از دو روزِ قابل قبول، باز هم برای گروههای حساس ناسالم شد
کد خبر: ۳۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده اصلی تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است، هماکنون عدد ۱۲۱ را نشان میدهد.

تسنیم: هوای پایتخت بعد از ۲ روز قابل قبول باز هم در وضعیت "ناسالم برای گروههای حساس" قرار گرفت.بر اساس دادههای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (۵ دیماه) پایتخت در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم برای گروههای حساس" قرار دارد.
همچنین میانگین غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون که آلاینده اصلی تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است، هماکنون عدد ۱۲۱ را نشان میدهد.
بر اساس شاخص کیفیت هوا (AQI)، زمانی که شاخص عددی بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ را نشان دهد، کیفیت هوا در شرایط "ناسالم برای گروههای حساس" است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین