ویدیو/ افشاگری عجیب وزیر در خصوص دلیل کندی اینترنت!
کد خبر: ۳۵۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، شب گذشته در برنامه صف اول، اعلام کرد که اختلال در کیفیت اینترنت به دلیل استفاده از فیلترشکنها است. او در مورد رفع محدودیتهای موجود نیز بیان کرد: هنوز تصمیم شفافی اعلام نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
