گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و لوکزامبورگ
کد خبر: ۳۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگو، با اشاره به دیدار و گفتوگوی مثبت میان دو طرف در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، بر اهمیت تداوم این گفتوگوها تأکید کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه لوکزامبورگ، در پی تماس تلفنی طرف لوکزامبورگی، در مورد مهم ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگو، با اشاره به دیدار و گفتوگوی مثبت میان دو طرف در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، بر اهمیت تداوم این گفتوگوها تأکید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در این گفتوگوی تلفنی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای توسعه همکاریها با لوکزامبورگ قائل نیست.
ژان آسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ نیز در این گفتوگو با اشاره به اهمیت مناسبات دوجانبه، دیدگاه خود را در خصوص موضوعات و تحولات مورد اهتمام دو کشور بیان کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین