مظلومی: استقلال ۲ دقیقه بازی را نگه میداشت، برنده بود/ ساپینتو میداند اشتباه کرده است یا خیر!
کد خبر: ۳۵۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
مظلومی در پاسخ به این سوال که نبود تماشاچی روی بازی تاثیر داشت یا خیر، گفت: خیلی بد است. دیدید که سوت و کور بود. دربی که میتوانست خیلی تماشاگر جذب کند و از نظر اقتصادی هم به سود هر دو تیم بود. متاسفانه در شرایط فعلی آب و هوا مجبور شدند تماشاچی را نگذارند که بیایید اما خوب دربی که بدون تماشاچی لذت ندارد. با اینکه 4 گل به ثمری رسید، اصلا لذت نداشت.

فارس: تیمهای استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:35 امروز در دربی 99 که در چارجوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار میشود، به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.در پایان این دیدار پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: بازی خوبی بود و چهار گل در این بازی زده شد و هر دو تیم خوب بازی کردند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی عادلانه بود، گفت: می شود گفت که بازی عادلانه بود. بچه ها اگر 2 دقیقه بازی را نگه می داشتند، برنده بودند. مربی میداند که اشتباه کرده است یا خیر!
مظلومی در پاسخ به این سوال که نبود تماشاچی روی بازی تاثیر داشت یا خیر، گفت: خیلی بد است. دیدید که سوت و کور بود. دربی که میتوانست خیلی تماشاگر جذب کند و از نظر اقتصادی هم به سود هر دو تیم بود. متاسفانه در شرایط فعلی آب و هوا مجبور شدند تماشاچی را نگذارند که بیایید اما خوب دربی که بدون تماشاچی لذت ندارد. با اینکه 4 گل به ثمری رسید، اصلا لذت نداشت.
وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی استقلال صحبتی میکنید، گفت: مشکلات حل شده است. همه چیز حل می شود و بدون وام که نمی شود زندگی کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین